Terjemahan

Khamis, 3 Mac 2016

DAFTAR KELAS ONLINE MENULIS

Assalamualaikum. Untuk bakal pelajar Kelas Online Menulis.


Saya menerima banyak pertanyaan daripada pengunjung blog ini yang meminta saya untuk mengajar mereka ilmu menulis. Majoritinya ialah daripada kalangan orang awam yang baru mahu berjinak-jinak mengasah bakat menulis. Senang kata, tidak ada asas. Bila ditanya sebab yang mendorong mereka untuk belajar menulis inilah jawapan yang diberi kepada saya. JOM DAFTAR KELAS ONLINE MENULIS


11 Sebab Saya Nak Belajar Menulis


  • Banyak idea dalam kepala ni nak dikongsikan tetapi tak pandai menulis.
      • Saya nak  tahu tentang marketing words untuk blog bisnes saya.
      • Majoriti guru online marketing ajar tentang teknikal bagaimana tulisan kita boleh muncul di enjin carian (SEO), masalahnya membangun satu ayat pun saya tak pandai bagaimana nak merancang SEO?
      • Saya teringin hendak menulis buku umum.
      • Saya bercadang mahu menulis e-book.
      • Nak upah 'penulis hantu' untuk menulis bagi pihak saya bayarannya tinggi.
      • Saya teringin nak jadi wartawan.
      • Saya nak tahu etika penulisan.
      • Saya nak belajar menyunting artikel.
      • Orang kata menulis boleh buat duit!
Nampaknya dengan begitu banyak sebab yang diberi, saya terpaksalah membuka kelas menulis ini dengan segera. Bukan dengan cara gaya pos macam dulu-dulu sebaliknya secara online.



Hubungi:yati2family@gmail.com
Berminat? > Copy & Tampal perkataan: "Saya nak belajar menulis" dan e-mel ke:  yati2family@gmail.com Kami akan menghubungi anda untuk maklumat seterusnya. Selamat berguru.














Tiada ulasan:

Catat Ulasan